Nieuw online concept voor beddenspecialist: SlaapXpert
Hoe kunnen meerdere opzichzelfstaande beddenwinkels een toonaangevende rol spelen binnen de slaapbranche? Op basis van een uitgebreid marktonderzoek en onze expertise hebben wij een geheel nieuw online concept ontwikkeld: SlaapXpert.
Conceptontwikkeling
Auping Plaza, Morgana en Hästens zijn al mooie bedrijven binnen de slaapbranche. De eigenaar van 7 vestigingen in Doetinchem, Duiven, Amersfoort en Utrecht was op zoek naar een manier om deze concepten strategisch verder te helpen en zijn familiebedrijf een regionale slaapautoriteit te maken. Mull2media heeft actief meegedacht en geholpen bij het uitrollen van dit nieuwe concept onder deze algemene paraplunaam.
Huisstijl ontwikkeling
Naast het bedenken van de nieuwe naam en de tagline, hebben wij de volledige huisstijl ontwikkeld. We zijn samen op zoek gegaan naar de unieke kernwaarden vanuit de bestaande merken, waaruit wij vervolgens een stijlvolle merkidentiteit hebben ontwikkeld en de huisstijl tot in detail hebben uitgewerkt. Hierbij staat de klant en het persoonlijke advies centraal. Om de afzonderlijke merken toch herkenbaar te houden, hebben we hun huisstijl in grote lijnen behouden.
Nieuwe website
Het nieuwe concept komt uiteraard perfect tot uiting in de nieuwe website, welke wij ook hebben ontwikkeld. Op de nieuwe site zijn de beddenspeciaalzaken, met een zeer uitgebreid en divers assortiment bedden, boxsprings, matrassen en bedtextiel van Auping, Hästens en Morgana, goed zicht- en vindbaar. De bezoeker wordt volledig begeleid in de zoektocht naar het beste bed. Tevens krijgen zij tips en adviezen en kunnen zij meerdere tests doen.
Advies nodig?
Wil jij ook de volgende stap zetten met jouw organisatie? Of heb je advies en hulp nodig bij het ontwikkelen van een nieuw concept? Dat kan! Informeer eens bij ons voor de mogelijkheden. Wij helpen je graag om een sterk merk of concept neer te zetten. Bekijk hieronder het resultaat voor beddenspecialist SlaapXpert.