Leveringsvoorwaarden.

De kleine lettertjes.

Grote kans dat jij de kleine lettertjes niet of nauwelijks leest. Toch zetten wij ze voor je op een rij. Wanneer jij een product of dienst bij ons afneemt weet jij wat we voor jou doen en wat je van ons kan verwachten. Maar ook andersom.

SI’BON Erkend Signbedrijf

Wij zijn trotse drager van het SI’BON Erkend Signbedrijf. Een keurmerk dat staat voor kwaliteit, professionaliteit en vertrouwd zaken doen. Klik op de button hieronder om de algemene voorwaarden die SI’BON voor ons heeft opgesteld. En lees hieronder enkele aanvullingen op de standaard leveringsvoorwaarden.

Vragen of opmerkingen?

  • Wij communiceren open en transparant

  • Zijn pas tevreden als jij dat ook bent

  • We zijn bereid dat stapje extra te zetten

Gratis en vrijblijvend

Werkafspraken

  • Het annuleren of verzetten van een gemaakte afspraak kan tot uiterlijk 48 uur voor het exacte tijdstip van de gemaakte afspraak. Wanneer een schriftelijk/digitaal bericht niet vóór deze termijn heeft plaatsgevonden rekenen wij een wachtgeld tarief van € 95,- excl. BTW per monteur, per dag en bij belettering per voertuig.
  • De aansprakelijkheid van Mull2media of CarwrapTeam is beperkt tot de directe schade door ons aangebracht met een maximum van 50%. De aansprakelijkheid voor gevolgschade is in alle omstandigheden uitgesloten en kan dus nooit worden verhaald op Mull2media.
  • Op het moment dat jouw auto of ander eigendom(men) op ons terrein staan is dit geheel op eigen risico. In welke vorm dan ook, ten gevolge van onder meer schade aan uw eigendom door storm, brand, sneeuwdruk, hagel, aardbeving of enig ander calamiteit. Alsmede voor diefstal, inbraak, vandalisme, vermissing of enige andere gebeurtenis.
  • De opdrachtgever verklaart zich akkoord dat het stallen van het voertuig of object geheel geschiedt op eigen risico en tevens het verplaatsen om werkzaamheden te verrichten op eigen terrein. Je bent zelf verantwoordelijk voor het afsluiten van verzekeringen welke daar betrekking op hebben.
  • Wij monteren jouw buitenreclame, zoals spandoeken, borden of vlaggen. Wel adviseren we je om bij windkracht 5 of hoger de producten zelf te demonteren. Mull2media kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor schade die ontstaat bij windkracht 6 of zelfs hoger.
  • Het voertuig dient bij voorkeur de avond voor de geplande afspraak bij ons aanwezig te zijn, dit i.v.m. de temperatuur van het voertuig. En om de levertijd te kunnen waarborgen. Wordt de auto nat of koud aangeleverd op de ochtend van de afspraak, dan kan het voorkomen dat het voertuig langer moeten blijven staan.
  • Komen wij op locatie voor het beletteren of wrappen van een voertuig? Dan dient de ruimte waar de montage plaatsvindt voldoen aan de volgende eisen:
    • Minimaal 15 graden Celsius
    • Droog
    • Minimaal een dag aanééngesloten toegankelijk, tenzij expliciet anders besproken
    • Voldoende werkruimte voor onze beletteraars om de klus uit te voeren

      Mocht de ruimte hier niet aan voldoen, zijn wij genoodzaakt om wachtgeld in rekening te brengen.

  • Voertuigen dienen schoongewassen te worden aangeleverd. Zonder teer, wax- en vuilresten. Een waxlaag van bijvoorbeeld wasstraten of bij de levering van een nieuwe auto door de dealer is niet toegestaan. Het kan betekenen dat de opdracht niet doorgaat op het geplande moment, wij zijn dan genoodzaakt om wachtgeld te berekenen.
  • Het verwijderen van vet-, wax- en vuilresten berekenen wij als extra werk. De daarbij komende kosten worden gefactureerd.
  • Bij een volledige carwrap hebben wij het voertuig gemiddeld 2 tot 5 dagen nodig, afhankelijk van het voertuig en de uitvoering.
  • Moeten we voor montage de grond in (bijvoorbeeld voor vlaggenmasten of buizenframes), dan dient de grond zacht en vrij van stenen/puin te zijn. Wanneer er extra werkzaamheden bij komen kijken, zullen we hier een meerprijs voor rekenen.
  • Aangezien Mull2media geen kennis heeft en kan hebben van de ondergrond waaraan de in de offerte genoemde werkzaamheden moeten worden uitgevoerd, aanvaardt zij evenmin aansprakelijkheid voor schade ontstaan tijdens en na de, conform de opdracht, uitgevoerde werkzaamheden, dit gaat op voor alle mogelijke ondergronden en eigendommen, welke niet in het bezit zijn van Mull2media zelf.
  • Bij het wrappen van een voertuig, of delen hiervan, nemen wij standaard de zogenoemde ‘niet zichtbare delen’ niet mee. Dit betreft onderdelen als o.a. het dak (mits hoger dan 180 cm), deurstijlen en naden rondom de deuren, ramen en kleppen. Wanneer je ons expliciet aangeeft dit wel te wensen, dan kunnen we dit voor je uitvoeren tegen een meerprijs.
  • Is het bij montage nodig om vooraf merk- of type aanduidingen te moeten demonteren, dan laten wij deze achter bij het opleveren van de opdracht.
  • Bij beletteringen waar gebruik gemaakt wordt van inföhn- en/of plaktechnieken geven wij geen volledige garantie bij problemen die voortkomen uit eventuele hechtingsproblematiek van de folie of een onvakkundige lackering. Wij voeren de montage met grote zorgvuldigheid uit, maar kleine onvolmaaktheden behoren echter tot het handwerk.
  • Wij geven geen garantie op een carwrap en/of belettering van:
    • Voertuigen ouder dan drie jaar;
    • Voertuigen waaraan schadeherstel heeft plaatsgevonden;
    • Voertuigen waarop roest is aangetroffen;
    • Voertuigen welke eerder overgespoten zijn;
    • Er kan geen garantie gegeven worden indien de folies worden belast door bijvoorbeeld magneetplaten.
    • Wanneer krassen, deuken en scheuren op of aan het voertuig door de folie heen zichtbaar zijn valt dit niet onder de garantie.
  • Garantie wordt alleen verleent als direct na de constatering contact op wordt genomen met Mull2media of CarwrapTeam. Dit in verband met de directe mogelijkheid tot herstel bij constatering. Bij accepteren sleuteloverdracht vervalt deze garantie. U dient het voertuig dus te controleren bij ontvangst. Nadien kunt u zich niet meer beroepen op een eventuele garantie.
  • Opdrachten boven de € 1.000,= zijn op basis van 50% vooruitbetaling. U ontvangt hiervan een aanbetalingsfactuur en na ontvangst betaling gaan wij de benodigde materialen bestellen en uw opdracht inplannen rekening houdend met leveringstermijnen.
  • Enkel en alleen de door u geaccepteerde geoffreerde onderdelen zullen worden uitgevoerd, overige dienstverlening of producten/materialen zullen worden gezien als meerwerk en deze zullen we aan u factureren.