Een nieuw jaar, een nieuwe frisse huisstijl
En opeens klopt het niet meer. Je huisstijl sluit niet meer aan bij de identiteit van je organisatie. Dat gebeurt natuurlijk niet van de ene op de andere dag. Daar gaat een tijd overheen, je bedrijf is in ontwikkeling. Je krijgt meer inzicht in je klanten en lange termijn doelen veranderen. Tijd om de boel op te frissen, zodat het weer één geheel wordt. Dat kan met een kleine subtiele aanpassing of een compleet redesign van je huisstijl. Het kan voelen als een spannende stap, daarom zet ik de verschillende mogelijkheden voor je op een rijtje.
Ga voor een subtiele aanpassing
Soms kan een kleine aanpassing al een groot verschil maken om je huisstijl weer aan te laten sluiten bij je identiteit. Bijvoorbeeld een verandering van het lettertype, het opfrissen van de huisstijlkleuren of het toevoegen of verwijderen van een element in je logo. Door een subtiele verandering blijft het oude vertrouwde behouden, maar ben je wel up-to-date en ga je met de tijd mee.
Of is het tijd voor een compleet redesign?
De meest voorkomende redenen voor een redesign zijn de introductie van een volledig nieuwe merkidentiteit of het moderniseren, upgraden of actualiseren van jouw logo en huisstijl. Je gaat op zoek naar een nieuw perfect beeld voor jouw bedrijf. Terug naar de tekentafel om een nieuwe, sterke huisstijl te ontwikkelen. Je hoeft natuurlijk niet zelf te schetsen en ontwerpen. Mag wel, alle ideeën en input zijn welkom. Maar onze creatieve breinen ondersteunen je graag in dit proces.
Nog geen eigen logo en huisstijl
Kom je net kijken als startende ondernemer? Ook dan zijn wij er voor je! Je hebt grootste plannen om je dromen voor een eigen onderneming waar te gaan maken. Het enige wat ontbreekt is een logo en eigen huisstijl. Weet dan dat wij je vanaf het begin bij kunnen staan. Van ideeën naar realisatie. Zo ben jij direct vanaf de start herkenbaar voor je doelgroep én kan je consistent communiceren.
Een opfrisser in het nieuwe jaar?
Genoeg opties om de visuele identiteit van jouw bedrijf te laten stralen. Met een goede, consistente huisstijl zorg je voor herkenbaarheid en spreek je jouw doelgroep nog beter aan. Denk je na het lezen van de bovenstaande punten, mijn huisstijl of logo kan wel een opfrisser gebruiken? Laat het ons weten, wij denken graag met je mee. Samen bespreken we jouw wensen en behoeften om vervolgens aan de slag te gaan. De koffie staat klaar, dus klop eens aan, bel of mail ons om een afspraak te maken.