Het beursseizoen gaat weer van start; 10 originele give-aways ter inspiratie
Het beursseizoen is weer begonnen en dat betekent dat de voorbereidingen alweer in volle gang zijn. Tijd om goed over jouw stand na te denken; hoe trek je de aandacht van je publiek? Met de juiste give-aways! Het publiek heeft de gebruikelijke pennen, mokken en notitieboeken inmiddels wel gezien. In dit artikel geven we je 10 originele give-aways waarmee je een bezoekje aan jouw stand onvergetelijk maakt.
Geef niet zomaar al je give-aways weg
Leuk hé, al die give-aways. Maar daar hangt natuurlijk ook een prijskaartje aan. Het kan een geweldige manier zijn om publiek te trekken en je merk te promoten, maar je wil niet zomaar alles weggeven. Daarom kan je een aantal strategieën gebruiken. Je kunt bijvoorbeeld een korte enquête afnemen of een aantal vragen stellen over je product of dienst om de interesse van de bezoekers te testen. Dit in ruil voor een toffe give-away.
In ruil voor contactgegevens
Je kunt er ook voor kiezen om in ruil voor contactgegevens van de bezoekers give-aways weg te geven. Dit is een effectieve manier om contactinformatie te verzamelen van klanten die waarschijnlijk geïnteresseerd zijn in jouw product of dienst. Je kunt deze informatie vervolgens weer gebruiken om contact op te nemen met potentiële klanten. Tip: voeg er een winactie aan toe! Bijvoorbeeld raad hoeveel snoepjes er in deze pot zitten.
Welke give-away mogen we voor jou produceren?
Zit er een give-away tussen die jij graag in jouw beursstand ziet liggen? Wij helpen je graag met de realisatie daarvan. Geen uitdaging is ons te gek. Stuur ons een mail, pak de telefoon en bel ons op 0314 – 36 15 16 of kom eens een kop koffie drinken. Dan bespreken we al je wensen.