Janssen Techniek: een nieuwe huisstijl en website voor het aantrekken van talent!

Geschreven door:
Floris-Jan is werkzaam bij Mull2media
Floris-Jan

Breng je merk tot leven

  • Creëer herkenning van je merk of onderneming
  • Jouw huisstijldragers op maat gemaakt
  • Professionele grafische ontwerpen

Gratis en vrijblijvend

Janssen Techniek, voorheen beter bekend als Janssen Personeelsdienst, heeft een kleine transformatie doorgemaakt. Met de introductie van een nieuwe naam en een nieuw logo was het tijd voor een verdere uitrol van de huisstijl, bijbehorende signing en de website. Dus klopten ze van Janssen Techniek bij ons aan voor wat hulp. Benieuwd hoe we dit mooie project hebben aangepakt? En naar de resultaten? Lees snel verder, ik vertel je er alles over.

Ontwikkeling nieuwe huisstijl

Bij het ontwikkelen van de nieuwe huisstijl vormde het nieuwe logo het belangrijkste uitgangspunt. Het redesign van het logo heeft Janssen Techniek uitbesteed aan een derde partij. Voor ons geen probleem, wij nemen gewoon het nieuwe logo als basis voor de verdere visuele identiteit van het bedrijf.

De kleuren, typografie en grafische elementen werden zorgvuldig gekozen en consistent toegepast in alle uitingen, zowel online als offline. Door het gebruik van het nieuwe logo als leidraad voor de huisstijl, is er een herkenbaar en professioneel imago gecreëerd dat de kernwaarden en identiteit van Janssen Techniek weerspiegelt. Het resultaat is een samenhangende en visueel aantrekkelijke huisstijl die de positie van Janssen Techniek in de markt versterkt en het merk onderscheidend maakt.

Door naar de signing

Het logo en de huisstijl werden vervolgens toegepast op verschillende soorten binnen– en buitenreclame, waaronder stickers met een laminaatlaag. Deze vind je vanaf nu in en rondom het pand van Janssen Techniek, prominent op een bord bij de trap en naast de deur, evenals op een stickertje bij de brievenbus en een bord bij het fietsenhok. Niet te missen dus!

Naast de productie van stickers, zijn onze vormgevers aan de slag gegaan met andere huisstijldragers, zoals de e-mailhandtekening, visitekaartjes, presentatiemappen, een doek voor de lichtbak, baniervlaggen, briefpapier, vervolgpapier en C5 enveloppen. Alles is grondig aangepakt, zodat je overal het nieuwe logo terug ziet komen.

Ook op de weg zichtbaar met autobelettering

Een ander onderdeel van dit project was de autobelettering voor een Seat Leon. Hierbij werd de belettering op de auto aangebracht, maar eerst werd natuurlijk de oude belettering verwijderd. De herkenbare blauwe en oranje kleuren zie je nu terug op de auto, inclusief het logo en de plaatsnamen waar ze gevestigd zijn.

Online zichtbaar met een frisse website

Parallel aan de huisstijlontwikkeling was er ook een intensief proces gaande voor de nieuwe website van Janssen Techniek. De eerste opzet van de website was gericht op een vernieuwing van de oude website, waarbij de huisstijlelementen uit de brand manual werden geïntegreerd in het ontwerp. Een bijzonder aspect van de website is de vacaturekoppeling met het vacaturesysteem genaamd Tigris, waarvoor wordt samengewerkt met een externe partij. Deze koppeling zorgt ervoor dat vacatures direct op de website worden gepubliceerd en dat sollicitaties direct binnenkomen. Hoewel de nieuwe website geen ingrijpende veranderingen met zich meebrengt biedt het wel een frisse lay-out en een gestroomlijnde ervaring voor bezoekers. Nieuwsgierig? Je checkt ‘m hier.

Een top resultaat, dat wil jij toch ook?

Het resultaat van een intensieve samenwerking met Janssen Techniek mag er zeker zijn. Een prachtige nieuwe huisstijl, professionele website en een goede signing. Helemaal klaar voor de toekomst. Laat die talenten maar komen, Janssen Techniek is er klaar voor.

En jij? Enthousiast geworden over dit succesverhaal? Weet dan dat we jou ook kunnen helpen met al je vragen rondom meer zichtbaarheid. Zullen we even bellen? 0314 – 36 15 16. Of stuur je een mail met jouw ideeën en wensen? We horen graag van je.

Meest populaire berichten

Volg Mull2media op social media