Mull2media ontwikkelt nieuwe huisstijl Sani4all
Na twee jaar is sanitair specialist Showmagazijn verder gegaan als Sani4all. De nieuwe merkidentiteit is ontwikkeld door Mull2media. De huisstijl is vertaald naar alle communicatie-uitingen; van visitekaartje tot gevelreclame, van envelop tot website.
Betaalbaar sanitair voor iedereen
Het bedrijf was op zoek naar een nieuw concept en een identiteit die een landelijke franchisemodule kracht bijzet en het belangrijkste doel – betaalbaar sanitair aanbieden voor iedereen – weergeeft. De nieuwe naam Sani4all dekt de lading dan ook volledig. In de vernieuwde vestigingen in Dronten, Hoogeveen, Varsseveld, Zevenaar en Zwolle kunnen klanten terecht voor een deskundig advies en breed assortiment met A-merken. Uiteraard tegen de scherpe internetprijzen.
Ontwikkeling complete huisstijl
Naast de naam en pay-off, hebben wij de compleet nieuwe huisstijl ontwikkeld. Mull2media heeft alle reclame-uitingen ontworpen en gemaakt. Denk hierbij aan het logo, de flyers, advertenties, briefpapier, enveloppen en visitekaartjes. Maar ook is de pandaankleding bij de vestigingen door ons gemaakt en geplaatst. Ook hebben wij de beletteringen op de diverse voertuigen aangebracht. Daarnaast hebben wij een conversiegerichte website ontwikkeld, welke overzichtelijk en gebruiksvriendelijk is.
Een huisstijl ontwikkelen
Samen met Sani4all hebben wij ervoor gezorgd dat het bedrijf zich positief onderscheidt van de concurrentie. Wil jij ook een compleet nieuwe huisstijl laten ontwerpen? Dat kan! Informeer eens bij ons voor de mogelijkheden. Wij helpen je graag om een sterk merk neer te zetten.
Bekijk hieronder de diverse reclame-uitingen voor Sani4all.