De voordelen van een landingspagina
Een landingspagina kan gebruikt worden om een product of dienst op een duidelijke en prikkelende manier kenbaar te maken en leidt de bezoeker naar de gewenste actie. Hieronder hebben wij de grootste voordelen van een landingspagina op een rij gezet.
Voordelen op een rij
- Een landingspagina sluit aan bij je advertentie en daardoor hoeft je bezoeker niet na te denken of te zoeken. Dit resulteert in minder bezoekers die afhaken en meer bezoekers die de boodschap op de pagina gaan lezen.
- Een goede landingspagina kan je advertentiekosten besparen. Hoe relevanter de landingspagina is voor Google, hoe beter voor jouw Ads advertentie. Hoe relevanter, hoe beter je wordt beoordeeld en minder hoeft te betalen voor een ‘klik’.
- Je kunt de bezoeker stap voor stap overtuigen. In je advertentie lok je de bezoeker met een voordeel. Op je landingspagina kun nog meer voordelen noemen en bevestigingen met ‘social proof’.
- Al deze elementen samen zorgen ervoor dat de conversie omhoog gaat.
Wil je meer weten over landingspagina’s en hoe jij deze in kunt zetten? Neem dan contact op met onze specialisten.