Telefonische conversies: vergeet ze niet te meten!
Mull2media is een samenwerking aangegaan met AdCalls. Hiermee wordt het mogelijk om conversie op basis van telefonische aanvragen te meten. Deze call tracking software geeft volledig inzicht in alle telefonische respons uit online en offline marketingactiviteiten. Met deze extra service kunnen wij onze klanten optimaal van dienst zijn en ze online laten groeien.
Waarom AdCalls?
Activiteiten die via een website plaatsvinden, zoals contactformulieren of offerteaanvragen, worden vaak al gemeten. Telefonische conversies daarentegen vaak niet. Voor een groot aantal producten en diensten oriënteren consumenten zich eerst online, om vervolgens telefonisch tot actie over te gaan. AdCalls geeft inzicht in alle telefonische conversies per verkeersbron. Het programma levert juiste en betrouwbare data voor jouw organisatie, zodat je zoveel mogelijk leads uit jouw marketingbudget kunt halen.
AdCalls partner
Mull2media is officieel AdCalls Partner. Dit houdt in dat we naast online aanvragen en sales, ook de telefonische reacties op je online campagnes meten met de call tracking mogelijkheden van AdCalls. Deze data wordt allemaal verzameld in Google Analytics. Als partner weten wij precies hoe we jouw advertentiecampagnes het beste kunnen combineren met AdCalls voor het beste resultaat.
Is dit wat voor jou?
Heb je een dienstverlening waarbij je veel telefonische aanvragen ontvangt? Of wil je graag inzichtelijk krijgen welke rol AdCalls speelt bij het genereren van aanvragen? Neem dan contact met ons op en we zorgen ervoor dat ook je inzicht krijgt in jouw resultaten! Bekijk hieronder een video voor aanvullende informatie.